Jak si vytvořit svatební blog

Svatební blog může být velmi užitečný zdroj informací pro vaše svatebčany. V dnešní době je to poměrně elegantní způsob jak komunikovat s vašimi svatebčany a jak jim poskytnout dodatečné informace, které se nevešly na svatební oznámení.
Můžete zde uvést návrhy na svatební dary nebo případně zdvořile napsat, že si nepřejete žádné dárky a že budete vděční za finanční příspěvek v obálce. Já jsem na blog uvedla ještě zvolenou barvu svatby, možnosti parkování na místě a další užitečné informace.
Odkaz na blog pak můžete vašim hostům rozeslat mailem a nebo případně napsat na svatební pozvánku.

Jak si zdarma a jednoduše vytvořit svatební (a nejenom svatební) blog:

Jděte na blogger.com a zvolte "Create your blog"
Vytváření blogu je velmi intuitivní, takže byste po chvíli měli najít všechna základní nastavení co potřebujete. Nejdříve si  pod záložkou "Motiv" a možností "Přizpůsobit" vyberte šablonu vašeho blogu, do které si můžete přidat i vaši úvodní fotku. Nový článek vytvoříte v záložce "Příspěvky". Do článku můžete přidávat fotky či videa dle vaší libosti. Po napsání článku zvolte možnost publikovat a v tu chvíli článek uvidí kdokoliv kdo bude mít váš odkaz na blog. Pokud nebudete mít svou vlastní doménu (což mi přijde pro svatební blog poměrně zbytečné), můžete si vymyslet název a pod záložkou "Nastavení" ho doplnit ho do odkazu. Ve finále váš odkaz na blog bude vypadat takto: XYZ.blogspot.cz a nebo XYZ.blogspot.com. Náš svatební blog měl název snatek.blogspot.cz a jeho vytvoření mi zabralo zhruba hodinu. Dle mého názoru není důležité aby byl blog perfektní, ale aby tam svatebčané našli informace které potřebují vědět.

Pokud byste měli k vytváření blogu jakékoliv dotazy, určitě mi nechte komentář a já vám ráda poradím.




Komentáře

  1. Já jsem si říkal, že svatební blog taky vytvořím. Přeci jenom pracuji jako copywriter. Jenže pak ta halda povinností zapříčinila svoje a nezbyl na to čas. Ale jako chápu jeho výhody. Řeknete tam spoustu informací. Na druhou stranu si myslím, že polovina lidí se vás stejně na svatbě zeptá. Když za mnou na svatbě přišel stejný člověk popáté a ptal se, kde najde papírový kelímek, tak to si fakt říkáte, že jste měli nad těmi hosty přemýšlet více. :-D

    OdpovědětVymazat
  2. O vytvoření blogu přemýšlím už nějakou dobu, ale nemám odvahu se do toho pustit. Nedávno jsem si zařizovala svatbu a největším emocionálním okamžikem pro mě byl výběr šatů. Naštěstí se mi podařilo najít svatební šaty, které byly přesně podle mých představ. Šaty, které jsem si vybrala, zářily jednoduchostí a zároveň měly nádech elegance.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky