Svatební dekorace


Za svatební dekoraci se dá utratit neskutečně mnoho peněz, pokud si člověk nedá pozor. Já osobně jsem o svatební dekoraci ze začátku vůbec nepřemýšlela, věděla jsem že musím sehnat něco světle růžového, ale odkládala jsem to úplně nakonec. Jediné co jsem nakoupila s předstihem byly jmenovky na stůl a pár dalších drobností ze zahraničního eshopu Aliexpress. Chvíli jsme s družičkou přemýšlely, že bychom vyrobily krepové koule a pověsily je na zahradní pergolu, ale nakonec jsem našla online obchod Svatební doplňky s kamennou prodejnou, kde jsem nakoupila téměř vše co jsem potřebovala. 

Hlavní byly dekorace ve tvaru koule Honeycomb ve světle růžové a bílé barvě. K tomu jsem sehnala ve stejné barvě nafukovací balónky, okvětní lístky na stoly, kamínky, vystřelovací konfety, dlouhé prskavky (úžastně efektní při 1. tanci novomanželů), organzy, stužky a další drobnosti. V Nanu Nana jsem sehnala roztomilé skleničky s bílou krajkou, na které jsem udělala  růžové mašličky ze stužky a vložila do nich malé svíčky. 
Vzhledem k tomu že jsme restauraci nemohli vyzdobit den předem ale až ten daný den, požádala jsem o vyzdobení zahrady mojí družičku. Veškerou dekoraci jsme do restaurace přivezli den předem a pak už to vše bylo na družičce. Výsledek byl úžasný a dotvořil romantickou atmosféru naší svatby.
V rámci dekorací jsem nakoupila také bublifuky, které na nás svatebčané foukali při různých příležitostech. Celkem jsme za dekoraci zaplatili cca 2000 Kč.





Komentáře

  1. Přiznám se, že my jsme dekorace nějak moc neřešili. Brali jsme se narychlo a tak šlo spousta věcí stranou. Největší problém nám dělal zasedací pořádek a zajistit tolik míst k sezení. Ale pomohly s tím sedací soupravy v akci. Zakoupenou pohovku jsem si pak dali do našeho nového domečku. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná svatba a nádherné šaty. Já jsme měla ze své svatby strašné nervy a vůbec jsme si ji nedokázala pořádně užít. Náročná však byla i samotná příprava, kdy jsem musela všechno zařizovat ještě s mojí maminkou, která mi pomáhala. Hodně mi však pomohla i půjčovna svatebních šatů, díky čemuž byl pro mě výběr šatů mnohem snazší.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná svatba a oběma to moc slušelo. My jsme měli svatbu nedávno a celý obřad a oslava se konali na naší zahradě u našeho jezírka. Koupila jsem skládací plastový stůl, který byl na svatbu dokonalou volbou na naší venkovní oslavu. Jeho lehký a praktický design nám snadno umožňuje přenášet ho na různá místa. Byli jsme nadšeni, jak snadno se s ním pracovalo a jak rychle jsme ho mohli složit.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná výzdoba, určitě se necháme inspirovat. Máme vlastní vinici, na které často pořádáme svatby. Na pohoštění vždycky používají elektrické grily, na kterých připravují různé dobroty. Vloni jsem si taky jeden koupila na internetových stránkách https://www.avenberg.cz/k112-grilovani-elektricke-grily . Je snadno ovladatelný a bezvadně se na něm griluje. Nikdy si nikdo nestěžoval, naopak každý si pokrmy chválí.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky