Vizážistka a kadeřnice

Já jsem si původně myslela, že ji musím mít. Přece bych se nemohla vdávat bez profesionální kadeřnice a vizážistky, ne? Tak jsem si jednu slečnu našla přes internet, zamluvila se k ní a těšila se až přijedu na zkoušku. Po několika hodinách práce vizážistky jsem se podívala do zrcadla a byla jsem zděšená. Na nalepených řasech zůstaly bílé zbytky od lepidla, jedna linka na oku byla delší než druhá, pupínek pod nosem nebyl vůbec zakrytý a "neslíbatelná" rtěnka mi po nějakém čase vytvořila na ústech cosi slepeného a drolkovitého, že to se rtěnkou nemělo nic společného. Ehm, takhle že mám vypadat na svatbě? Byla jsem z toho pěkně nesvá. Naštěstí byla na zkoušce také má kamarádka a družička v jednom a utvrdila mě, abych vizážistku nakonec zrušila. 

No ale co teď, na vyzkoušení jiné vizážistky jsem již neměla odvahu a tak mi má družička navrhla, že mě zkusí nalíčit a učesat ona. Měla jsem velké štěstí v tom, že ona sama je velký fanda do líčení a tak tomu opravdu rozumí. Zkusily jsme svatební look a vypadalo to o mnoho lépe. Bylo tedy rozhodnuto, líčit a česat mě bude moje kamarádka.
Původně jsem chtěla nějaký sofistikovaný svatební účes se živými květinami, ale vzhledem k tomu že jsem se rozhodla mít závoj, květiny by nebyly moc vidět. Nakonec jsem se rozhodla mít rozpuštěné vlasy, pouze zlehka navlněné. Přecejen nosím neustále vlasy rozpuštěné a na nějaké drdoly nejsem zvyklá.

V "den D" mě kamarádka začala líčit od 8 hodin ráno a byly jsme hotové zhruba za 2 hodiny. Nakonec natočit vlasy, přelakovat a bylo hotovo. Ve finálním makeupu jsem se cítila skvěle, byla jsem to já, jen o trošku krásnější.

Z mého příběhu plyne poučení, že né vždycky všechno co se zdá být lepší ve skutečnosti bude lepší a je dobré se podívat okolo sebe, protože možná přímo před vámi je někdo, kdo vám pomůže a poradí úplně nejlépe. 

Komentáře

  1. Přípravy na naši svatbu jsme si užívali s mým nastávajícím manželem, jelikož všechno zařizování si vzala na starost moje sestra. Dokonce vybrala úžasný svatební salón, kde jsem si vybrala krásné šaty. Moje sestra je kadeřnice, a tak měla na starosti i všechny účesy a líčení. Proto jsem proto nechat vše na lidech, kteří vás znají nejlépe.

    OdpovědětVymazat
  2. Máte parádní blog. Já mám teda svoji svatbu už dávno za sebou, ale dost teď svatbu prožívám s jednou mojí kamarádkou. Ta se bude vdávat na jaře. Přípravy už jsou ale pochopitelně v plném proudu. Minulý týden mi na fotce ukazovala zásnubní prsteny které nakonec vybrali. Pomalu jsem nestačila koukat jak byly nádherné.

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě bych doplnil, že je fajn, když kadeřnice a vizážistka, pokud se fotí líčení a česání nevěsty, trochu spolupracují s fotografem. Náš svatební fotograf Brno si holky teda dost dobře zpracoval, ale bylo vidět, že jim to na začátku není hned po vůli, že se jim tam někdo motá. Každopádně by to měly vědět dopředu.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky