Výběr svědků

Jako svědkové se většinou vybírají sourozenci nebo nejbližší přátele. My jsme se ze začátku také rozhodovali koho zvolit, ale nakonec jsme oba vybrali naše sourozence - já svou sestru a Lukáš svého bratra. Nezapomeňte svědkům připomenout, ať si přichystají občanský průkaz a také zkontrolují, zda je jejich občanka platná. Mojí sestře končila občanka 3 dny po svatbě, ale naštěstí to pro svědectví nebyl problém. Také jim řekněte ať přijedou včas, přecejen jsou to důležité osoby a neměly by mít zpoždění. Moje svědkyně byla v den obřadu ještě nervóznější než jsem byla já, ale bylo to takové milé. Vše jsme nakonec zvládli skvěle, sestra mi narovnávala vlečku a podpisy svědků proběhli také v pořádku. Být svědkem na něčí svatbě je čest, a proto byste měli vybrat osobu která je vám opravdu blízká.




Komentáře

  1. S tímto jednoznačně souhlasím. Výběr svědků je u svatby velice důležitý. Myslím si ovšem, že velký důraz by se měl klást i na to, kde svatbu budete pořádat. My například udělali chybu v tom, že jsme svatbu pořádali v jednom velkém sále u nás ve městě. Bohužel to nebylo úplně šťastné rozhodnutí. Měli jsme tam i živou kapelu a špatná akustika sálů nejde s živou hudbou moc dobře dohromady. Pokud bychom svatbu pořádali dnes, určitě bych vybral nějaké jiné místo.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky